Nuffnang Latest!

Saturday, October 22, 2011

Sape Tak Kenal Sivaji The Boss???

Janggel (tak silap aku la...masa komen2 aritu...) dengan Kemang (dia pun sama.)

Ye, dia tak kenal sape Rajinikanth niiiiiii...hahahaha! Before ko gi India, ko BETTER kenal dia ok?
Skang ni tengah tengok cite ni kat TV3. Kali yang ke 4 kot rasanya tengok cite ni (sampai aku bleh humming lagu dia kahkahkah!) Cite ni memang gempak sebab dia jadi dua watak and banyak bluescreen and cgi. Kira gempak la untuk cite Tamil kan. Sound arrengement dushum2 tu mesti la ada, termasuk la menari2 menyanyi2 kat merata tempat.

Antara trademark dia dalam cite ni :
*Spek itam letak blakang kepala
*Baling duit syiling kiri kanan
*Tap tap tap jari atas kepala
*Baling gula2 masuk mulut
(Dan dalam cite ni jugak ada satu scene, minah yang dia nak ngorat tu kata dia hitam, sebab tu dia tanak. Demi nak mengorat, dia makan gula2 special tu, patu PUTIH! Kahkahkahkah!)

Pendek kata kalo cite Rajinikanth je mesti ada trademark. Sapa tengok Padayappa mesti ingat aksi2 trademark dia...kain bahu silang la, baling rokok masuk dalam mulut la hahahaha!

14 comments:

just.HY said...

helllooooo biqque! wahhh dah tukar template dah. gothic dah ni...hihih

aku pun tgk td...tp x sempat abes. keene bwt keje...sob sob sob

Biqque said...

tengah dok adjust2 lagi ni kihkih!

hoi weekend ni tak yah buat! ko dpt OT ke pun?! hahaha!

niL said...

aduss...suke larr header baru nih...gojess ssangatt!!

nmpak mcm pose2 ngan coat purple...(matilaa xabis2 lagi bodek coat purple tuh!)

just.HY said...

hahah...OT? insyaALLAH dapat..boleh convert jadik cuti. ngeh ngeh ngeh...

btw, i'm sooo envy with your header. curlast ko maria!

shah_rule said...

cantikla kan~ nice sgt~

oo korunk kaki hindustan kat tv3 ke~ aku mmg x bole tgk..kalo pakse la aku duduk depan tv tuh sepanjang citer tuh, 10minit je cukup ak pening terus satu hari... haha

tp still berkobar2 tau nak g india! hehe

kemang~ said...

peh..ni mesti kes blog berat ritu eh? hihi

lar..die ni rupe nye.. baru tau.die hidup lg ke skang? mane tau selisih bahu dgn die kat delhi nanti..kihkih

Biqque said...

niL, hahaha, ko cari sampai jumpak okeh :D

john, ko nak aku buatkan header utk ko tak?

shah_rule, dia ni belakon cite tamil, bukan hindustan...ko kena tgk utk tau GAYA dia, tu yg mahal tu hahaha!

kemang, HIDUP lagi laaaaaaaaaa! yapeda!

kemang~ said...

biqque...ade lg x softcopy itinerary india ? kot2 ade..buleh buat rujukan... huu

Biqque said...

u rujuq je kat blog i...sume tempat, jalan cite, ada kat situ...senang skit u nak budget satu tempat tu brapa POIs...kadang kadar masa korang tak sekipap kadar masa kitorang or vice versa...ce baca dulu...selamat study :)

Fatt said...

makeover ni bersempena dgn raya deepavali ke ni? wah....curlasst! ailoike :D

aku dah tgk masa raya aritu (motip time raya tgk citer tamil??). ah tak kisahla tp aku lagi suka subtitle dlm astro compared dgn yg tv3 buat sbb subs astro lagi kelakar...

anyway @john, ko dah baca lom info aku bagi psl ubah size header tu? senang jela...klu biq bleh buat ko kasik dia, klu takleh, kasik aku...kih kih kih

@shahrul, rugila ko tak tgk citer ni...mmg kelakar...aku tgk 2x pun still gelak

Biqque said...

fatt, aku buat sambil tgk sivaji la tadi niiiiii hahahaha! terus menjadi2 semangat kaler itam! tak bleh blah ok part aksi2 dia...

takpe john, pilih je gambar, then bgtau kitorang...plg cilakak pun guna CSS je nak margin kan dia...okeh?

tu la fatt, shah_rule ni tak layan plak...rugi2...

just.HY said...

@Fatt,
aku dh try ajaran ko tu. bila dah siapp baik punye edit. bila nk upload terus takleh. cinabeng sungguh! huhuhu.


@Biqque,
tggu dulu laa aku pilih gmbr. nnt aku email kat ko. takde masa lagi nih. sob sob sob

kemang~ said...

oh hidup lg? nak gi jumpe die lah.. ekekekeke

Ako Retna said...

hahahahahaha ako pun layaaaannnn aritu!!! giler pemes sungguh citer ni kan!!

aha laaa br pasan ko dh tkr template.... patut arr rs gelap kejap pandangan :p

Subscribe To This Blog