Nuffnang Latest

Tuesday, November 15, 2011

Meeting Horatio At Rio De Janeiro?

Apologize for not telling you guys...that I...am currently...at Rio De Janeiro...

Sebelah Tokyo plak tuh!
.

.

.

Gwe seriussss nih!

.
.

.

.

.

.

.

.

.

 Baru je tulis 26 Fakta nak gi tempat ni, dahhhhh sampai :D

8 holler:

Janggel said...

HAHAHHAAAAA

HAMPEH! Nak pitam aku baca mula2 ...CIS!

fatt said...

caca marba. fail ilmu alam ke hape dorg ni? HAHAHAHAHA....

kemang said...

haha..lawak la lu biqque..stok anak ikan kekar byk kat sane tewwwww...haha

shah_rule said...

haha aku dah pelik dah dgn muka bumi camne bole plak ttbe rio de janeiro pindah sbelah tokyo tuh.. haha

dalam tuh pun rmai yg berkulit cm orang rio de janeiro kah?

Biqque said...

janggel, bangun, bangun!

fatt, cairo pun ada hahaha!

kemang, anak ikan KEKAR???

shah_rule, ramai berkulit cinapek!

fatt said...

kan, apa tu anak ikan KEKAR? cer jelaskan. aku moskel ni ha...hehehe

Ely Hasrul said...

anak ikan KEKAR?> woahh apetuu hihi

wah biqque senangnye nk pi sana sini, xyah lalu imigresen haha

Biqque said...

Kannnnnnnnn...

Nuffnang Ads

Subscribe To This Blog