Nuffnang Latest!

Wednesday, August 19, 2009

Ramadhan Kali Ini

Do'a malaikat Jibril menjelang Ramadhan:

Ya Allah tolong abaikan puasa umat Muhammad, apabila sebelum memasuki bulan Ramadhan dia tidak melakukan hal-hal yang berikut:

* Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua orang tuanya
(jika masih ada).

-mak dah takde, abah and mak tiri ada, ok malam ni call...
* Tidak bermaafan terlebih dahulu antara suami isteri.
-malam ni jugak nak mintak maaf ngan ayang...
* Tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang-orang sekitarnya.
-ha ni nak mintak melalui FB and blog secara terbuka...


Kepada semua yang mengenali
Marina Binti Ibrahim@Biqque,
maafkanlah segala dosanya
agar anda menerima pahalanya.
Amin.


8 comments:

Unknown said...

ok mari bermaaf-maafan..huuhuhu selamat berpuasa..

Ely Hasrul said...

aku pon mintak maap. ko xdek salah kat aku. aku maapkan kalu ade. gulai ketam jgn dilupa. tahun nih umah uncle c lagiklah. maklum le ade aircon hahahahhahaha

Biqque said...

sama2 la maaf ye...

tahun ni insyaAllah...if sharul tak nak buat utk kawan2 dia, aku jemput kawan2 aku je...and Na, u mmg kawan i pun hahaha!

debyG! said...

biqqqq.. aku pun nk mintak maaf.. nanti kita gi terawih sesama ek> bestnya ada jiran tetangga ni :)

Unknown said...

jgn riso i datang punye kalo u open-open house nih...jgn lupe order puding roti tu, nyam nyam :))

elly mustafa said...

selamat berpuasa biq!!!

Biqque said...

insyaAllah tahun ni, i order lagi puding roti tu :)

lly, slamat berpuasa :D

deb, aku cuti. nanti dah bleh, kita gi sama2 k!

dibitz said...

puding roti! sedap dan murah. cepatnye masa berlalu...

slmt berpuasa n maaf zahir batin..

Subscribe To This Blog