Nuffnang Latest

Sunday, October 31, 2010

Piala Malaysia 2010 : Kelantan VS Negeri Sembilan

Tak sangka keeper Kelate ni comey jugak :) Macam muka jepun!
Gambar dari FB.

Tahniah pada pasukan Kelantan yang menang 2-1 semalam, menumpaskan pasukan N.Sembilan. Memang nampak Kelantan lebih banyak mengasak tapi N.Sembilan pun banyak jugak membuat percubaan.

Seperti yang dijangka, memang ada la letupan-letupan bom dan mercun di pihak penyokong Kelantan. Tu tak kira lagi balingan botol-botol air ke dalam padang. Sian tengok budak tukang kutip botol tu. Nasib baik menang, kalau tak, alamatnyer bakar kerusi lagi la tahun ni.

Tapi paling kelakar, bila Aidil selaku kapten pasukan Negeri Sembilan dikeluarkan sebab kecederaan, terus N.Sembilan dikatakan hilang arah hingga menyebabkan pasukan mereka kalah. Hai...takkan Aidil sorang je yang terer main? Lawak, lawak...nak salahkan Rita Rudaini kah? Hehe!

P/S: Bila la Perak nak masuk final ni...memang kompem la aku turun Stadium Bukit Jalil tu!

2 holler:

Lily Riani said...

ye ke.... nampak sgt tak minat bola kan kan kan... but kat spain beli magnet real madrid & barca giler banyak.... drama gile...

Biqque said...

hahahaha! i benci2 suka gitu je la...ala bola m'sia, tak kemana lah...

Nuffnang Ads

Subscribe To This Blog