Nuffnang Latest

Wednesday, October 27, 2010

Godfather In The Making

S: Mana kedainyer ni...
A: Tuuuu...sana...kanan, kanan...

S: Ini kedai printer la Qilah...
A: Oppsss...mana Qilah tau...(nyum nyum)
S: Ha ni kut...
A: Tatau, tatau...Qilah tutup mulut, takut salah lagi...(nyum nyum)

S: (Speechless...terpegun melihat barang itu)

A: (Speechless...turut sama terpegun melihat barang yang sama)

S: Amacam, bleh?
A: Aaaaaaaaaqi (tak sempat abis cakap)

S: No, no...tak bleh beli ni, mahal...jom, jom!

A: (Gulp) Tak bleh ke? Yang tuuuu, satu tu jeeee...


A: MUMMY! ASK THEM TO BRING QILAH BACK TO THAT SHOP! THERE! THERE!

6 holler:

BlueEwoke said...

Hahahaha ada gaya dah si S tu pegang baby... Si A pun layannnnnnnnnnnnnnnnn jek..hahahahah...

Biqque said...

skang kecik lagi, layan ar...sok dah besar tatau mau ke tak si A tu kat S... :D

Lily Riani said...

aqilah tuh confirm chomel, without doubt. nak habaq mai, hairband beli mana?

Biqque said...

beli kat black queen berjaya times square...tempat lain pun ada rasanya...

:D rm3.90 jer!

Ely Hasrul said...

ha bagussss dulu time sami takut lagik.. hahaha comel ok aqilah!!

murah tuh hairband! aku ade hairband baru.. ingt nk tunjuk tapi sista sume sebok! menci!

Biqque said...

ala masa tirah ngan adieb dulu pun dia tak brani lagi...

ko pun pakai hairband ke skang? wahhhhh! amik gambar!

Nuffnang Ads

Subscribe To This Blog