Nuffnang Latest

Monday, October 26, 2009

Little Red Riding Hood


Eiiiiii tah mana dia dapat! Mesti masa hubby dok bawak dia kuar makan rumput ni! Ha amik! Dah kena pakai ubat!

Racun serangga. Tak boleh dijilat. Kena kasih basah habis bulu-bulu dia. Jalan penyelesaian? Guna corong!

So sepanjang hari, dia tak reti nak berjalan. Dia akan mengundur. Sume benda dia langgar. Lama-lama baru dia tau camne nak jalan kedepan balik.

Mengenang nasib. Tak bleh buat apa-apa.

Sudahnye, dia tidooooooo je diam-diam. Hmmm...bagus gak...len kali Kiki jahat, kita penalize dia guna corong ni! Haha!

Macam little red riding hood kan? KAHKAHKAH! Banyak gile gambar dia muka bosan macam "tak guna nyer tuan...aku jantan la..."

5 holler:

dibitz said...

hahahahahah.... padan muka kiki!!

biqque said...

mmg padan muka dia! mana dapat tak kutu tu eiiiiii!

BlueEwoke said...

hahaha kesian...bulu cacak2..rock abis..

Ely Hasrul said...

woiii corong buat sdr ke????????/ akakkakakakakkakakakkakakakakkakakakakkakakaaaaa

biqque said...

haah sebab tatau mana nak beli...hahaha!

Nuffnang Ads

Subscribe To This Blog