Nuffnang Latest

Monday, October 5, 2009

Budak Bulat Milik Saya! Saya!

Tengok ni...tengok niiiii....tengok niiiiiiiii!!! Anak I ni kan...anak I ni kannnnn...anak I ni kannnnnn??? Dibbbbbbbb, Fyzalllllll, pulangkanlah...pulangkanlahhhhhhhhh!!!

Pada sesiapa yang terjumpa dengan ini budak, sila...silalah pulangkan pada saya...saya PERLUKAN dia...PERGILAH curi dia dari rumah kat PUJ 6 dimalam hari, atau di LP 8 disiang hari...owh no...OWH NOOOOO! She's mineeeeeeeeee!

(two little ducks that I once knew...fat one skinny one, two by two...hmmm hmmm hmmmm...)

SAIKO KAN???

6 holler:

Ely Hasrul said...

ya allahhh saiko siotttt..dulu aku dh ckp time pegnen nk tgk muka aisha aje tp tak tertgk.. nnti la.. nnti la.. pegnen lagik aku tgk muka myra siang mlm hahahahha

BlueEwoke said...

hahahaha bawak bertenang biq..kang orang salah paham kang, p report kat polis naya u...dah tak leh p phuket bersama2..heheh

biqque said...

hahaha! memang aku gilakan myra! hahaha!

debyG! said...

oit!!!!!!! we BOTH are the mother.. tu anak akak.. xkan nak berebut custody ngan hang. we shud take team tau.. aku rasa esk pg aku mau pi LP8, menyamar budak mintak sedekah n kidnap anak KITA balik.. TOK ngan AHKONG dia mesti x sedar punya.. kan? kan? kan?

biqque said...

haah! maafkan aku sebab lupa diri sejenak...

maka, mari kita ikat sama ah kong sama tok, lu tlg angkat itu budak, sorok dalam rumah gua...nanti gua balik, lu balik rumah lu balik la, kasi wa main plak sama dia...ok?

dibitz said...

badigol la korang ni!! hahahahaha....

Nuffnang Ads

Subscribe To This Blog