Nuffnang Latest

Tuesday, January 20, 2009

Tudung Ekin On The Run!

Aqaq buat business lama deq nonnnnn! Business ape?

Dulu business tudung bawal. Eksport dari Ipoh, jual kat Tepen. This time, aqaq jual tudung Ekin! Eksport dari KL, jual kat Tepen. Hahahahaha!

Aqaq pun beli la kaler yang agak suram-suram sebab takut orang kat sana tak brani nak pakai kaler terang-terang! Lepas pos guna poslaju (siap buh dalam kotak, balut ngan brown paper tuh!), aqaq kepada aqaq dapat la kotak tu kat sekolah dia! (Untung ada aqaq keje cikgu, macam-macam leh dia jualkan).

Sekali nyah, ramai yang sukaaaaaaaaaa! Especially yang bunga berkaler-kaler gitu! Yang kaler itam tu, diorang nak awning-nyer kaler terang-terang! Tak sangka la pulak kannnnn!

Takpe, Jumaat ni aqaq seludup lagi tudung Ekin tu! Aqaq nak kaya cepat nih! Kihkihkih!

P/S: Tatau la nape orang suka tudung ni, tapi memang senang dipakai kemana sahaja la. Sape-sape berminat, bagitau aqaq ye?

0 holler:

Nuffnang Ads

Subscribe To This Blog