Nuffnang Latest

Thursday, September 24, 2009

Orange Wednesday

Scary but wondrous...thank god Na and Cawan are safe and sound...can't wait for their version of "Raya di ambang ribut debu!"

See this...

Surfer's Paradise, when we were there...clear and shiny...bleh nampak sume skyscrapers.

Surfer's Paradise, yesterday...orange and dusty...gile berbeza! Tak nampak apa!

5 holler:

Zaff said...

i ada tgk dlm Buletin Utama pasal debu orange tu.. terus terfikir mcm mana kawan u pg holiday kat sana.. apsal ek sebenarnya? i tgk pun dah terlepas story dia, sempat tgk visual je..

biqque said...

ribut debu tu dari outback...tu yg oren tu...teruk gile index udara dia sampai brape ribu tah...tapi diorang dah balik, so tengah tunggu cite dari blog diorang...tengok blogroll i yang nama chawana tu...

BlueEwoke said...

heheheh...oren wednesday akan diupdate dlm masa 1 hari lagi...

Biq cepat la updateeeee HCM!!!!!! Tak sabor dah ni...

dibitz said...

mak oii... speechless...

biqque said...

na, i dh update HCM, mana orange wed uuuuuuuuuuu???

Nuffnang Ads

Subscribe To This Blog