Nuffnang Latest

Monday, June 29, 2009

Platform Flip-Flop Still In?


Yap!
[Pic by Belicious]

Sampai termimpi-mimpi nak beli sandal ni...
Memang dah lama platform flip flop ni, tapi tetiba je rasa nak pakai.
Browsed sana-sini, sampai pegi Pavillion, akhirnya jumpa kat
http://www.beliciousboutique.com/
Pegi sana, terus angkat satu!
PUAS HATI!

2 holler:

Zaff said...

this sandal still in la! i ada 2 pasang tau! yg ni bape harga? i selalu beli kat The Curve depan Boarders, harga RM49, tapi bukan suede macam ni.. kalau suede takut kena air, rosak..

biqque said...

hahahaha! i tetiba je nak. sedap plak pakai sbb dah biasa pakai wedges kan. haah, suede ni kena jaga skit, kalo tak cepat rosak.

i beli RM40 je, tapi siap beli kat kedai nun...jauh! ooo kat curve ada ek? nanti i try tgk, sbb aritu gi merata, tak jumpa.

Nuffnang Ads

Subscribe To This Blog