Nuffnang Latest!

Friday, September 9, 2011

PEMENANG PHOTO CHALLENGE BALIK RAYA 2011

PLAN B!!!

Pemenang untuk Photo Challenge Balik Raya 2011 akan diumumkan hari ni!!!
(Tak sabar nak kasi hadiah punya pasal :D)


ARE YOU GUYS READYYYYYYYYYYYY???



HERE ARE THE PRIZES!


GRAND PRIZE
ONE return flight ticket to Singapore (1 Adult only)
OR
FAMILY package to Bukit Merah Lake Town Waterpark (2 Adults 2 Children)

TEMPAT KEDUA
ONE entrance ticket to Lost World of Tambun Waterpark (1 Adult)
OR
ONE entrance ticket to Genting Indoor (1 Adult)
OR
ONE entrance ticket to Desa Waterpark (1 Adult)

TEMPAT KETIGA
ONE voucher of Tambun Hotspring Ordinary Jacuzzi (1 Adult)
OR
ONE voucher of Sg. Klah Hotspring Ordinary Jacuzzi (1 Adult)

TEMPAT KEEMPAT
TWO movie tickets at TGV KLCC (2 Adults)

TEMPAT KELIMA
TWO lunch set at Rak Thai Gardens Midvalley (2 Adults)

ANUGERAH KHAS JURI
ONE trial facial and eye treatment at Body Century

**Tiada penaja pada tahun ini. Tapi hadiah gempak-gempak.
Ni semua DUIT POKET Biqque dan Chawana sendiri.
Harap maklum.**

1)Date kena ikut harga dan budibicara kitorang. Maka mari berbincang.
2)Segala penukaran hadiah adalah hak kitorang jugak ye. Jangan lambat.
3) Sila reply latest by esok before 9AM. Kitorang
nak bergegas buat utk NZ ni.


AND THE WINNER ISSSSSSSSSSS...


GRAND PRIZE

Liz
(Pesanan : If u tanak tiket flight tu sebab sorang, I paham. U bleh pilih family package tu. But if u ada budget untuk tiket flight tambahan (laki dan anak), let me know, i kasi tarikh kat u, u bleh beli utk diorang, okies? Secepat mungkin ye! ym/email:biqque@yahoo.com)

TEMPAT KEDUA
Ako
(Pesanan : Nak jauh ke dekat, terpulang kat u sebab kos perjalanan dan penginapan tidak termasuk ye hahahaha! Nak teman, bayo sendri, len kali suh dia masuk contest skali :D So, ym/email:biqque@yahoo.com sebab nak tau tarikh bila u bleh pegi.)

TEMPAT KETIGA
Biqque
(Pesanan : Nak private jacuzzi, bayo sendri! Dah senyap!)

TEMPAT KEEMPAT
Lin
(Pesanan : Bertambah-tambah lagi la tiket wayang ko ek? Serius, memang tak plan ok :D Takpe, aku kasi chance kat ko tengok Hantu Bonceng berkali-kali hahaha!)

TEMPAT KELIMA
Chawana
(Pesanan : Jadi le ye dak...dapat makan ngan cik abang dating2 berdua2an takde yang mengganggu kan...dap tuhhhhh!)

ANUGERAH KHAS JURI
Skin
(Pesanan : Sempena kegigihan ko yang buat challenge ni masa tengah mengandung, semua orang tergelak2 tengok basikal ko yang hebat tu, ko dapat jugak hadiah ni!)


KIRA SEMUA ORANG DAPAT HADIAH LA CAMNI???
YEEEEEEEEEE!!! SEMUA DAPAT :)



Ha ni ulasan setiap gambar dan pemarkahan daripada juru audit dalaman Sekupang Team dan juga juri awam. Keputusan dah muktamad. Sila terima dengan hati yang pasrah dan berserah. Hahaha!

polis
Lin nyer paling banyak polis, siap jumpa ketua balai. Serius tak expect sampai camtu!
Liz nyer polis otai (tiga calit), tapi dia tak makan plak. Yang sorang lagi baru pegang.
Ako ngan Biq nyer dua2 makan. Tapi sorang polis bantuan, sorang lans koperal.
Chawana nyer ada gak la polis, jadi la. Tapi Skin takde langsung! Hahaha!

raya
Biq ngan Liz nyer paling nampak bentuk raya tu. Tapi biq jadi titik jer, Liz ada dalam sume
bentuk.
Ako nyer ada bentuk, cuma R tu je kena lukis. Skin nyer plak tak fully buat ngan body.
Chawana ngan Lin nyer sama, beza sorang r kecik, sorang R beso.

rumah
Biq, Liz ngan Ako nyer sume rumah kampung yg usang. Biq ngan Liz nyer hutan rimbun, Ako
nyer dinding pecah.
Lin nyer rumah kampung batu, tak spooky sangat, so agak kureng kat situ.
Chawana nyer siap ada moto! Usang kah? Hahaha! Skin nyer BUKAN rumah kampung!

highway
Ako, Liz, ngan Lin nyer sume betul2 benti emergency lane. Gile arh!
Na ngan Biq nyer still ada unsur2 highway tu tapi tak brapa bahaya.
Skin nyer tak bleh blah! Tak masuk highway lagi pun! Kahkahkah!

gelongsor
Ako nyer paling besar. No doubt about that.
Skin nyer sederhana besar.
Chawana, Lin ngan Liz, sama je, semua bawak ketupat besar.
Biq nyer ketupat kecik…cis!

pancing
Biq sorang je yang nampak cam nelayan!
Chawana, Liz ngan Lin memang memancing betul.
Skin pancing gak la kat sungai tapi Ako nyer jala tu bleh tahan menarik.

superhero
Liz nyer memang nampak cam superhero! Hahaha!
Biq nyer pun nampak macam superhero.
Ako nyer macam pakaian beragam pun ada. Kihkih! Comel!
Skin nyer macam supermom.
Lin ngan Chawana, ala…mana superhero nyer kak?

basikal
Chawana nyer paling hebat sebab dia tak pegang pun balang tu! Hahaha!
Biq, Liz, Ako, Lin sume buat betul, beza nyer beskal besar kecik jer.

lantern
Biq nyer je yang ikut criteria. Kena ada ORANG bakar lemang, dan bakar tu mesti ada api.
Chawana, Lin ngan Skin nyer at least ada api. Tapi tanglung Skin besar bapak!
Liz nyer tak nampak api, tapi lemang dia banyak gak la.
Ako nyer takde api, takde lemang. Hahaha!

pokok
Chawana nyer gambar cam haram! Peluk pokok tu! Hahaha!
Biq, Skin, Ako ngan Lin nyer sama je, sume atas pokok.
Liz nyer sekadar kepala kat atas pokok. Hehe!


Originated by Sekupang Team.

28 comments:

Fatt said...

tahniah kepada sume pemenang...tahun depan ko pjgkan skit period contest ni ek...bleh aku join :D

amiey lee said...

WAHHH SMALM TEKA BETULLL...NAK GAK HADIAH :p

memang best la competition gini

Unknown said...

Insya Allah Fatt, tahun depan kitorg kasi time frame panjang lagi. Tahun ni sebab bz ngn NZ, so tak sabor dh nk settle kan Photo Challenge ni!!

Tahun depan masuk tau! masuk tau!

Liz said...

di kala aku tgh pening kepala pk masalah, dpt pulak hadiah.

eiii, aku pk dulu eh. berat nak ke s'pore. x penah pegi lagi. ada sesapa nak sponsor lagi satu tiket tak? ekekekekke

thanks juri!

Biqque said...

sebab tu kitorang kasi option...kalo yg solo2 tu bleh la sesenang hati pegi :)

satu lagi? ish...jgn la begitu...bukan senang tau nak dpt satu tu punnnnn hehehe! tanak ke?

liz, jgn lama sgt pikir, kang tiket singapore tu kena tukar gi banda acheh plak...haaaaa! kena cepat tau! 1-2 hari jer utk pertimbangan ye :)

babyarisha said...

tiket wayang? ade popcorn? tiket ade expired date? couple seat ke? atau tiket gold class.. wah3x.. br td cite psal tiket wyg kn.. hahaha...

Liz said...

ekekek.. nak la. cuma tak sure nak mana satu. blk ni baru nak bincang. plg lewat I bagitau isnin depan eh.

ni kena pergi bila? (both s'pore and bukit merah).

Biqque said...

lin, ko jgn la...kat blog lain ko hade ke dapat tiket woyang pree siap utk boipren ko lagi haaaaa...ko nak pop corn nanti aku masakkan utk ko eh? i lap u!

Biqque said...

liz, harga yang kitorang dapat adalah utk tarikh nov 2011, jan 2011, dgn feb 2011. slalunyer friday to sunday. kalo bleh nak arini sebab tiket tu masih ada tadi tgk. bleh tak kalo arini?

(Date : 11-13 Nov 2011 (Fri-Sun) / 13-15 Jan 2012 (Fri-Sun) / 3-5 Feb 2012 (Fri-Sun))

bukit merah tu anytime, just bgtau tarikh je.

Unknown said...

Liz: Rileks ler..Singapore dekat je..best plak tu, mcm2 ada. Bukan antar p Mongolia :)

P/s: kalau ada tiket free ke mongolia, aku cop dulu!!! Nak sgt ke mongolia..ye biqque!

babyarisha said...

Biq: popcorn caremel ek.. gn milo ais. (demand lebih).. hahaha..

Liz: klu ko xnk tix spore tu kasi kt aku ar.. aku leh je g sorg2.. sbb kt sana ade org dh tgu aku nk bwk g ronda2.. hahaha..

Biqque said...

liz dan ako, sila reply to my email ASAP ye...latest before 9AM esok. kang tak pasal2 burn hehehehe :D

Liz said...

ala korang. urm, aku kan... takde passport. hahahha.. biqque, jap, aku email. ada benda nak tanya

Biqque said...

allahuakbar...takde passport la plak...maka dgn ini aku rasa baik ko amik je la theme park tu...telan air liur je la orang lain tgk hahahaha!

so confirm ye, theme park?

babyarisha said...

biq: 1 je permintaan aku.. lau boleh tix wyg aku tu bukan ari rabu sbb aku ade TT session kt dsara (wajib). hr2 lain pas keja aku ok! mekasih ek!!

Biqque said...

tiket wayang tu macam yg ko sedia maklum la...OPEN :D

ni aku dpt 4 tiket wayang free lagi dari nuffnang sempena bday aku, wahhhhh! tgk wayang la kiteeeeeeeee!

Liz said...

hahaha, weih.... mesti ramai marah kat aku dlm diam sbb takde passport. aku tak mcm korang. tak penah pergi overseas tau. tu yg takde passport. paling jauh, aku lepas pegi KK je.

pergi theme park je la nampaknya. thn dpn aku buat passport awal2 and ambil gambar lagi.

korang jgn marah aku eh. ehhehehe

Biqque said...

hahahahaha liz, setahun orang menyumpah hahahahaha!

takpe2, nak wat camne, lain orang lain la untung nasibnyer ye tak...yg penting, ko gi sana, enjoy ngan laki ngan anak ko, patu nanti buat satu post okeh?

Ely Hasrul said...

aaa sori lambat.. congratss kepada semua? erkk apesal sume dpt hadiah? hahahahhaha..

aku pc arinih biqque. mlm nih aku komen kalu aku smpai umah cpt.

liz: kalu ko pening kasik aje teket tu kat aku. aku tak kmomplen punye kehkehkeh

Ely Hasrul said...

p/s - seb beik takde dpt teket g langkawi. kalu idak marah ibu mengandung hahhahaa

biqque: sbb aku xmenang teket, aku hadiahkan diri aku g KK hujung bln nih. eii bosannye aku nk g situ. lama plak tu ape aku nak buat ntah.. zzzzz

Biqque said...

liz, i dah bank in kat u duit package ye :)

lin, aku dah email evoucher kat ko, ko tau guna kan!

skin, ko nyer voucher pun aku dah send kat email ko, sila print dan nikmati :D (ko gi KK??? wow!!! hapdet!!!)

tinggal ako je skang? mana akoooooooooo? hehehe!

Ely Hasrul said...

aku dpt voucher eh biqque? aku beli satu lagik voucher utk ko patu kite g sama2 nak? hehehe

Ely Hasrul said...

biqque, kang folo nih okeh. nama ko kasik tokleh la mencik!

http://lalalandsale.blogspot.com/

Biqque said...

haah sepesel prize utk ibu mengandung :D

folo ape tu? kosong je aku tgk hahaha!

Ako Retna said...

yeehaaaa!!
alhamdulilah dapat no 2..

hahahaha klu ako dapat tiket ke singapore, konpom ako amek!!

sorang pun sorang...

tapi ok gak ako dapat hadiah yg ditawarkan... hepiiiii!!!
sumer nya dapat hadiah kan.. best! best! next yr insyallah nak join lagi arr...

psstt nnt kita inform ek nk yg mana satu.. tgh pikir2 nih ehehe :p

Ako Retna said...

biqque, nnt check ur inbox fB k ;)

Biqque said...

ok ako, got it! :D

Ely Hasrul said...

baru dpt baca seluruh entry hehe. congrats to all. ntah ape2 ntah contest sume tog dpt hadiah hahahahhaa mmg besh!

nnti aku buat entry. aku tgh operasi rumah nehghh

Subscribe To This Blog